adwords

Google Ads szybkim i skutecznym

 sposobem na promocję w Sieci

Jednym z najpopularniejszych systemów reklamowych w Sieci jest obecnie Google AdWords. Reklamują się przy jego pomocy zarówno małe firmy, jak również prężnie rozwijające się koncerny. Wyszukiwarka Google cieszy się ogromnym uznaniem wśród Internautów z całego świata. Jest wiele korzyści płynących z wdrożenia Google Ads, które warto poznać.

Google ads
Adwords

Dlaczego Adwords Google jest ważna dla prowadzonego biznesu?

Jedną z zalet kampanii AdWords jest możliwość szybkiego dotarcia do klientów. Wystarczy stworzyć kampanię, dobrać odpowiednie słowa kluczowe i przelać kwotę. cały proces przebiega szybko i sprawnie. Kolejną zaletą jest posiadanie wpływu na pozycję wśród płatnych wyników wyszukiwania. Najlepsze rezultaty można osiągnąć przy wysokim współczynniku wyświetleń i liczbie kliknięć. Wymaga to ustalenia wysokiej ceny za jedno kliknięcie w reklamę, która będzie pasowała do powiązanego z nią słowa kluczowego. Google Ads udostępnia szczegółowe statystyki, na podstawie których można przeanalizować różne warianty reklam. Możliwe jest obserwowanie parametrów takich jak CPC i CTR, dopasowanie reklamy do różnych urządzeń – innej na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych. Reklamy wyświetlają się osobom zainteresowanym danym tematem, dzięki czemu można dotrzeć do grupy docelowej. Z tego rodzaju promocji można skorzystać nawet przy ograniczonym budżecie. Możliwe jest też monitorowanie efektów i sprawowanie pełnej kontroli nad kosztami. Google reklama dostępna jest już w kilka minut po jej przygotowaniu i opłaceniu. Można ją szybko edytować, wstrzymać i ponownie aktywować.

Reklama Google

Prowadzenie kampanii AdWords powierz specjaliście

Samodzielne prowadzenie kampanii Google Ads nie jest najlepszym pomysłem, jeśli nie posiada się specjalistycznej wiedzy, doświadczenia, odpowiedniego zaplecza technicznego i dużej ilości czasu. Najkorzystniej jest powierzyć to zadanie profesjonalistom z doświadczeniem, którzy dysponują szeroką wiedzą. Obsługa reklam AdWords wbrew pozorom nie jest łatwym zadaniem, a nieumiejętne prowadzenie kampanii może nie tylko nie przynieść oczekiwanych rezultatów, ale wręcz generować mniejsze lub większe straty. Agencja SEO zatrudnia specjalistów Google Ads, którzy potrafią zarządzać poszczególnymi kampaniami, dzięki przeprowadzeniu fachowej analizy, dobraniu odpowiednich słów/fraz kluczowych i adekwatnemu kierowaniu reklam. Wszystko to przekłada się na dotarcie do docelowej grupy potencjalnych klientów, bez nadwyrężania firmowego budżetu. Korzystanie z usług specjalistów w dziedzinie Google Ads jest dużą oszczędnością czasu, można liczyć na większy i szybszy zwrot z inwestycji.

Google reklama

Reklama, którą znamy z telewizji, bądź papierowych wydań gazet, staje się coraz mniej efektywna. Dziś jej najskuteczniejszą formą jest internetowa promocja wybranej strony WWW, produktu, lub usług prowadzonych przez określony podmiot. Zadaniem naszej agencji SEO jest stworzenie kompleksowego narzędzia promocji, które nie tylko zachęci do odwiedzin strony zleceniodawcy, ale przede wszystkim odpowie na potrzeby klienta.


Reklama internetowa - jak powinna wyglądać?


Dla nas reklama internetowa jest czymś więcej niż tylko zachętą do zakupu produktu lub usługi. Jako profesjonaliści, przy jej tworzeniu bierzemy pod uwagę przede wszystkim jej oddziaływanie na klienta. Naszym zdaniem powinno ono być zorientowane na realizację potrzeb każdego z nich, zależnie od lokalizacji klienta, jego specyfiki i oczekiwań.


1. Prosty, jasny przekaz - dobra reklama internetowa powinna być czytelna i pomysłowa, aczkolwiek nie może być przeciążona nadmiarem informacji, danych, czy nawet wykresów.

2. Liczy się kontekst - nasze reklamy są dostosowane do potrzeb określonej grupy klientów, zainteresowanych wybraną ofertą, bądź związanymi z nią produktami.

3. Lokalizacja to podstawa. Każdą reklamę projektujemy w ten sposób, by dopasować ją do wybranej lokalizacji. Nasze kampanie są zorientowane zarówno na potrzeby rynku mikro, jak i makro.


Jak reklamować stronę?


Istnieje wiele narzędzi, dzięki którym możemy reklamować wybraną stronę internetową klienta. Nasze kampanie są dostosowane do jego potrzeb i - co równie ważne - mają charakter wielopłaszczyznowy. 


Realizując wybrany projekt marketingowy, korzystamy m.in. z następujących metod:

- Pozycjonowanie strony, w ramach którego dbamy o możliwie jak najwyższą pozycję wybranej witryny w rankingach Google, bądź innych wyszukiwarek.
- Kampanie w mediach społecznościowych, w ramach których tworzymy profil marki klienta, zbieramy polubienia a także nakłaniamy naszych potencjalnych klientów do wszelakiej aktywności.
- Przygotowanie treści, to kolejny filar naszego e-marketingu. Dobra treść to oznaka znajomości tematu, profesjonalizmu i dbania o potrzeby klienta.
- Google Adwords - to jedno z najważniejszych narzędzi do pozycjonowania w Google. Również i my z niego korzystamy, oferując naszym Klientom możliwość skorzystania z personalizowanych kampanii, reklam kontekstowych itd.
- Wykorzystywanie potencjału narzędzia Google Moja Firma, to kolejna metoda promocji marki, na którą bardzo często stawiamy. Dzięki niemu Twoja marka może w jednej chwili znaleźć się na ekranach smartfonów setek osób, które chcą skorzystać z podobnych usług w bliskiej lokalizacji.


Treść jako narzędzie marketingowe


Nasza agencja docenia ogromną rolę treści w procesie e-marketingu. Lata współpracy z wieloma klientami nauczyły nas, jak ważna jest odpowiednia edycja tekstu. Nasza firma stawia przede wszystkim na:

1. Specjalistyczne, tematyczne blogi, których treść powinna dokładnie odzwierciedlać branżę, w której działa dana firma. Dbamy o to, by każdy kolejny wpis zawierał merytoryczną i przydatną treść. Nie zapominamy również o odpowiedniej częstotliwości wpisów.

2. Marketing szeptany to kolejny aspekt e-marketingu, w którym ogromną rolę odgrywa dobra treść. Tworzymy wpisy o naturalnej treści, nie ograniczając się wyłącznie do forów i mediów społecznościowych.

3. Wpisy w mediach społecznościowych. Co ważne, nie ograniczamy się wyłącznie do treści pisanych. Coraz częściej stawiamy również na rzetelne materiały wideo, które udostępniamy na Facebooku, Twitterze, YouTube itd.

Działamy we współpracy z najlepszymi twórcami, którzy - oprócz zdolności językowych - posiadają również umiejętność ciekawego przedstawienia wybranego zagadnienia i zainteresowania nim potencjalnego klienta.


Podsumowanie


Nasza agencja SEO specjalizuje się w specjalistycznych kampaniach e-marketingu. Jak na nowoczesną firmę przystało, nie ograniczamy się wyłącznie do podstawowych narzędzi reklamowych. Wciąż dbamy o to, by móc jak najlepiej się rozwijać, odkrywając przed naszymi klientami kolejne, jeszcze skuteczniejsze formy marketingu.